Technika

     

Audi WTT-R DTM                                                                             modifikace 2013                      sportovní průkaz FIA E1 + E2-SH

- Výrobce a vlastník projektu a vozu: SVC Náchod,s.r.o.
- Označení teamu pro rok 2013:  SVC Vitver Racing
- Označení vozu AUDI WTTR - DTM   (interně MATY)

Karoserie:

Základ vozu ABT-Sportline AUDI TT-R DTM
Karoserie a úpravy vozu jsou provedené společnosti - SVC Náchod v jejich dílnách, korigovaný úpravy a výpočty s ověřením, jsou provedené ve věrném tunelu.
Kompozity/lehké slitiny
Délka/Šířka/Výška/Rozvor/Rozchod: dle specifikace závodu

Parametry vozu:

Maximální rychlost: 175-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 880/930kg dle specifikace tratě a výbavy vozu pro závod

Motor:

Vidlicový osmiválec s přímým sáním bez restriktoru
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
výfuková soustava SVC Náchod

Výkon:

Základní mapa výkonu - 528hP/550 Nm / 8500 RPM
Výkonnostní mapa výkonu - 580hP/560 Nm / 8500 RPM

Elekronika vozu:                                                                                                                        Konfigurace a požadavku SVC Náchod
Řídící jednotka motoru- MoTeC M880
Řídící jednotka elektrického rozvodu MoTeC - PDM30
Expander- MoTeC pro rozšíření snímaní a zaznamenávání parametru vozu
Switch panel - řídící panel MoTeC
Infračervené snímače teplot brzdových kotoučů a pneumatik MoTeC
Elektronický řadicí systém převodových stupňů- paddleshift Geatronic upravené na specifikaci SVC Náchod

Telemetrie:

Systém MoTeC Wbox-Live s specifikaci SVC Náchod, ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.
Telemetrie je napojená na kamerový systém vozu s možností přenášení dat a obrazu během jízdy

Převodové ústrojí / Podvozek :

Motor vpředu pohání přes carbonový kardan převodovku Hewland s pohonem kol uloženou v zadní části vozu.  Převodovka, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmi lamelová karbonová spojka s distančními kroužky. Nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami úpravou se specifikací SVC Náchod, pro závody dovrchu.
Ráfky: ATS, přední - 10-11Jx18, zadní - 11-13Jx18
Pneumatiky: AVON / Michelin,

Brzdy:

AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvou okruhové
Brzdové kotouče: Karbon/Ceramické a Ocelové (dle typu trati)

     

     

Audi WTT-R DTM modifikace 2012

                       Sportovní průkaz FIA skupina E1+E2SH

Motor:
vidlicový osmiválec s přímým sáním (restriktor 38mm)
Objem: 3995 ccm
Počet ventilů: 32
Výkon: cca 550 PS/ 8000 ot/min
Točivý moment: cca 550 Nm

Převodové ústrojí:
pohon zadních kol, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka X-TRACK s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, sedmilamelová spojka

Telemetrie:
BOSCH – ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body.

Podvozek:
nezávislé více prvkové zavěšení všech ko systém - push-rod
Tlumiče: Öhlins - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami
Ráfky: ATS, přední - 10-11Jx18ET16 , zadní - 11-13Jx18
Pneumatiky: Michelin, Avon, Dunlop, R18

Parametry vozu:
Maximální rychlost: 280-320km/h dle zvolených převodů
Váha: 1060kg

Karoserie:
lehké slitiny a uhlíkové kompozity
Délka: xxx mm
Šířka: xxx mm
Rozvor náprav: xxx mm
Rozchod přední nápravy: xxx mm
Rozchod zadní nápravy: xxx mm

Brzdy:
AP Racing DTM se systémem ABS
Typ: hydraulické, dvouokruhové
Brzdové kotouče: karbonové a ocelové (dle typu trati)
Rozložení brzdného účinku: seřizovatelné z místa řidiče

     

 

     

Lotus WR-12

                         Sportovní průkaz FIA skupina E1

Motor: Honda S-2000 se suchou skříní- produk úptavy pro Racing je společnost SVC Vitver Racing
řadový čtyřvalec uložený podélně s přímým sáním
Objem: 1999 ccm
Počet ventilů: 16
Výkon: cca 320 PS/ 9000 ot/min
Točivý moment: cca 275 Nm

Převodové ústrojí:
pohon zadních kol, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka Hevland s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, dvou lamolová kovoceramická spojka a spec. setrvačník

Podvozek:
nezávislé více prvkové zavěšení všech kol, systém push-rod
Tlumiče: KW - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami
Ráfky: ATS,BBS,SVC Náchod .Vitver Racing -  přední - 10-11 Jx13 , zadní - 12-13Jx13
Pneumatiky: Avon
 

Telemetrie:
EFI-96 ve spojení s datalogerem AIM XLM Pista – ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body. snímače tlumičů a trakce vozu systém SVC Vitver Racing.video kamery napojené na data.


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 120-280km/h dle zvolených převodů
Váha: 720kg
 

Karoserie: Hliníkový skelet  Lotus, ochraný rám dlepřílohy J, FIA Taroserie navržená a vyrobená společnosti SVC Vitver Racing z Katbonových vláken.  
 

AP Racing
Typ: hydraulické, dvouokruhové
Brzdové kotouče: ocelové odlehčené
Rozložení brzdného účinku: seřizovatelné z místa řidiče

   

 

     

Lotus WR-9

                            Sportovní průkaz FIA skupina E1

Motor: VW - Škoda Octavia - vyroben pro Racing firmou SVC Vitver Racing
řadový čtyřvalec uložený příčně s přímým sáním
Objem: 1999 ccm
Počet ventilů: 16
Výkon: cca 275 PS/ 8100 ot/min
Točivý moment: cca 275 Nm

Převodové ústrojí:
pohon zadních kol, seřiditelný lamelový samosvorný diferenciál, sekvenční 6-ti stupňová převodovka Sadev s možností variabilního nastavení převodových poměrů v závislosti na charakteru trati, dvou lamolová kovoceramická spojka

Podvozek:
nezávislé více prvkové zavěšení všech kol
Tlumiče: KW - seřiditelné s oddělenými olejovými nádobami
Ráfky: ATS - přední - 10 Jx17 , zadní - 12Jx17
Pneumatiky: Avon

Telemetrie:
EFI-96 ve spojení s datalogerem AIM XLM Pista – ukládají se zde jednotlivá provozní data a z těch je možno přesně vyhodnotit počínání jezdce a na jejich základě se dá hledat optimální stopa a brzdné body. snímače tlumičů a trakce vozu systém SVC Vitver Racing


Parametry vozu:
Maximální rychlost: 180-240km/h dle zvolených převodů
Váha: 730kg

Karoserie: Hliníkový skelet Lotus, ochraný rám dlepřílohy J, FIA Taroserie navržená a vyrobená společnosti SVC Vitver Racing z Carbonových vláken.

AP Racing
Typ: hydraulické, dvouokruhové
Brzdové kotouče: ocelové odlehčené
Rozložení brzdného účinku: seřizovatelné z místa řidiče

 

   

 

Všechna práva vyhrazena

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků, je bez souhlasu provozovatele zapovězeno.

provozovatel © 2011 svc náchod
design © 2011 schembera.cz & repro reklamní

Spolupracujeme